wtorek, 31 marca 2015

Patyczkowy HOME DECOR

Patyczkowy HOME DECOR :)
 tak sobie nazwałam, moje nowe scrapuszko. 
 Coś z niczego, ekologicznie i z surowców wtórnych. 
Takie prace lubię najbardziej :) 
Do stworzenia tego kubeczka wykorzystałam rulon pozostały mi po organzie, 
patyczki do lodów, szarą gazetę, stary karton.
 W roli głównej zawitały papiery Magicznej Kartki, 
z których wykonałam kwiatki oraz wycięłam zielone listki i chorągiewki. 
 Całość fajnie się zgrała ze sobą tworząc wiosenną dekorację domu :)









A tutaj moje zastosowanie kubeczka :)




Swój kubeczek patyczkowy zgłaszam na wyzwanie:

Magicznej kartki "Wiosenny Home Decor"
Kwiatki zrobiłam z papierów Mali odkrywcy, Smacznego
a listki wycięłam z arkusza Pasja Tworzenia.
Chorągiewki z Malutkich Szczęść :)











2 komentarze: