piątek, 17 kwietnia 2015

Kartka dla MAMY

 Trochę szybko i przed czasem, 
ale wyzwaniowo, przedstawiam Wam moją kartkę z okazji Dnia Matki.
I jak już wcześniej zapowiadałam postanowiłam w tym temacie znowu stworzyć kartkę patchworkową z przeszyciami.
Od jakiegoś czasu moja maszyna jest w większym ruchu,
 nie tylko z powodu moich twórczości kartkowych
 lecz także przysługuje się realizując moje pomysły z innej dziedziny,
 o czym będziecie się mogli przekonać już za niedługo :)
Postanowiłam również  tym razem postawić na minimalizm - jak dla mnie :p 
bo wolę robić kartki bardziej bogate, ale ta kartka nie wymagała tego. 
Z resztą sami zobaczcie, NIC dodać NIC ująć :))

 


Dodatkowo muszę przyznać, że po raz pierwszy miałam możliwość użyć stempla z napisem "Kocham Cię", który udało mi się wygrać i jestem zachwycona efektem, bo to że jest bardzo ładny to widać gołym okiem, ale ślicznie można go wkomponować w kartkę :) 






Kartkę zgłaszam na wyzwanie Project Prezent "MAMA"


2 komentarze:

  1. Fajna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Project Prezent!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pastele. Miło nam, że wzięłaś udział w wyzwaniu na blogu Project Prezent. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń