piątek, 10 kwietnia 2015

Patchworkowe GRATULACJE

Bardzo lubię tworzyć kartki dla dzieci, są takie wesołe i kolorowe :)
 Można przy nich sobie poszaleć w doborze kolorystyki, 
można się pobawić i tworząc przypomnieć sobie wszystko to co łączy się z dzieciństwem :)
Każdy ma w sobie coś z dziecka, ja lubię to w tworzeniu kartek, 
z resztą to co kojarzy mi się z moim  dzieciństwem to właśnie moje zamiłowania plastyczne..... tak mi zostało do dziś :p hehehe

Po tym moim wstępie chcę Wam pokazać moją kartkę gratulacyjną z okazji narodzin dziewczynki.
Po raz pierwszy postanowiłam spróbować stworzyć pracę z użyciem stylu patchwork. 
Zrobiłam taką jedną warstwę i jestem zachwycona jej efektem, 
jednym słowem zakochałam się :) 
coś czuję, że już niedługo znowu będę "patchworkować" hehe...







Kartkę zgłaszam na wyzwanie:
A moja ulubiona kolekcja to Malutkie Szczęścia :) widoczne gołym okiem.


Art - Piaskownicy "Wyzwanie kartkowe - W rozkwicie..."








1 komentarz:

  1. Świetna. Podoba mi się kompozycja i przeszycia :)
    Dziękujemy za zabawę z Magiczną Kartką :)

    OdpowiedzUsuń