czwartek, 23 kwietnia 2015

Urodzinowa kartka dla Art - Piaskownicy

Pastelowe kolorki: niebieski, fioletowy, miętowy, szary.
Takie wytyczne były do spełnienia w tym wyzwaniu. 
Postanowiłam pobawić się i wziąć udział w tych urodzinowych wyzwaniach, 
uważam że są bardzo fajne, pomysłowe, urozmaicone i ciekawe :)

Postawiałam na okrojoną wersję kartki, 
bo nie zawsze przesyt znaczy fajnie oraz dobrze wygląda.
Forma patchworkowa mnie pochłonęła, 
zawsze podobały mi się takie poduszeczki i kołderki, 
a teraz sama używam patchworku do tworzenia kartek. 
Można nim rozweselić kartkę, stonować łącząc różne kolorki w jedną całość. 
Można sobie stworzyć jakby nową kartkę/bazę z połączenia wielu
 i samemu decydować o doborze kolorów.

Dziś chcę Wam pokazać kartkę 
w pastelowych urodzinowych kolorkach z edycji Maryszy.






Pracę wysyłam na wyzwanie Art Piaskownicy "Urodzinowe kolory - edycja Maryszy"


1 komentarz:

  1. uwielbiam te kwiatuchy ... i mam do nich mega sentyment - dziękuję za udział w URODZINOWYM wyzwaniu AP - Ki :)

    OdpowiedzUsuń