poniedziałek, 29 czerwca 2015

Kartka ślubna z warstwami

Witam :)
Nadszedł gorący sezon ślubów, a z nim: bukietów, białej sukni, fraków, baloników i prezentów..
A każdy prezent, ma swój jedyny i niepowtarzalny dodatek jakim jest KARTKA.
Jak dla mnie kartka w tak szczególnym prezencie jest bardzo ważna i musi być wyjątkowa. 
Dlatego chcę Wam dziś pokazać moją wersję kartki ślubnej
 z przepięknym tekturkowym sercem i klatką z ptaszkami Dream Craft.
Chciałam aby kartka posiadała akcent bieli i kremu,
który również włożyłam w postaci kwiatków i kartki z nutkami.
Postawiłam również na to by kartka była warstwowa, 
uwielbiam gdy na kartkach pojawia się efekt 3D stają się one takie szczególne.

Sami zobaczcie jak mi to wyszło :)



 


Kartkę zgłaszam na wyzwanie: 

- Diabelskiego Młynu "Diabelskie wyzwanie z SnipArt"
Elementy które wybrałam to: tekturka, ramka, perełki. 




- Kraft Shop "Retromania 11"




1 komentarz:

  1. Świetna kompozycja i bardzo fajny warstwowy efekt! Dzięki za udział w Retromanii! :)

    OdpowiedzUsuń