sobota, 3 października 2015

Chabrowy zawrót głowy... ufff :)

Witajcie,
Dziś przybywam do Was z pudełkiem ślubnym w kolorze chabrowym. 
Pudełko jest kontynuacją ślubnych zawieszek i winietek.
Zostało przygotowane na tę samą okazję ślubu, dla tej samej Pary Młodej :)
Każdy ma swój ulubiony kolor... 
Ja osobiście też bardzo lobię kolor niebieski :)
Większość użytych produktów w tym pudełku jest z Magicznej Kartki
począwszy od kwiatków a skończywszy na papierach :) 
Poza tym znalazły się prześliczne tekturki Dream Craft na wieczku.












Swoje chabrowe pudełeczko zgłaszam na wyzwania:

- Magicznej Kartki - Praca w moim stylu
Moja pudełkowa kartka ślubna sama mówi za siebie, styl romantyczny. A dlaczego taki styl? hmmm... najprościej bo tak lubię :) bo jest najbliższy mojej natury, bo lubię kwiatki w kartkach, elegancję.  

- Scrap - ścinki -Bingo #2 
Moje bingo to: Ścinki,  wstążka, ramka



- 123 scrapuj Ty - Wyzwanie # 71 Z tablicą inspiracyjną
Moja inspiracja:
  • serduszko - miłość, ślub
  • biały torcik - ślub
  • kolor niebieski i biały

 

9 komentarzy:

  1. Świetne pudełko!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja! Ja też uwielbiam kolor niebieski :) Fajnie, że bawisz się z nami w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za tak miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przeswietne pomysłowe pudełko

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze pudełeczko :) dziękuję za udział w scrap-ścinkowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne :) dziękujemy za udział w wyzwaniu scrap-ścinek! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, rewelacyjny pomysł ! Bardzo ładna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki !

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor! Całość niezwykle elegancka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu 123 Scrapuj Ty!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne pudełko! I Fantastyczne wykorzystanie nieeleganckiego papieru w tak elegancki sposób, jestem pod wrażeniem. :)
    W imieniu DT Magicznej Kartki dziękuję za udział w naszym październikowym wyzwaniu. :)

    OdpowiedzUsuń