wtorek, 15 marca 2016

WIELKANOC z jajem

Tak więc ostatnia moja kartka wielkanocna w tym roku. 
Nie było ich wiele bo AŻ 2 sztuki, 
nie stawiałam w tym roku na kartki wielkanocne, przyznaję. 
Moją Wielkanoc z jajem, kończę kartką ze ślicznymi jajkami Wycinanki
które pomalowałam farbami akrylowymi, dodałam akcenty z maski,
fajniutkiego stempla, trochę tuszu i na koniec kwiatki.
W ten sposób powstała świąteczno - wiosenna kartka wielkanocna,
w fajnych przyjaznych kolorkach :)))

Zobaczcie.

















Kartkę zgłaszam na wyzwania:
- Pracowni Rękodzieła SZOK - Wyzwanie #35 "Wielkanoc"

 - Papelii - Wyzwanie #9 - Pisanki






15 komentarzy:

  1. cudowna praca! dziękuje za udział w wyzwaniu Świata Stempli!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach ależ tu wiosennie i pisankowo. Dziękuję za udział w wyzwaniu Papelii. Daga DT

    OdpowiedzUsuń
  3. What a gorgeous and beautiful card...love the chipboard
    Ps : I am having a celebration on my blog with prizes...would love to have you join in.Here is the link : 5 Million Page-views Celebration

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo udana kompozycja na znanej mi bazie. Ładne detale, wszystko dopieszczone. Dziekuję za udział w wyzwaniu Świata Stempli.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna :) Bardzo mi się podoba :) Dziękuję za udział w wyzwaniu ŚS :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna i bardzo pomysłowa karteczka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Papelii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wiosenna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko przepięknie skomponowane, przecudna kartka
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Papelii

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kartka. Super kolory! Dziękuję za udział w wyzwaniu w imieniu DT Świata Stempli

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna wielkanocna praca :) Dziękuję za wspólną zabawę w PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oryginalna kompozycja! Dziękuję z udział w zabawie STUDIO SZOK :)

    OdpowiedzUsuń