niedziela, 24 kwietnia 2016

Moje małe podziękowania :)

Witajcie,

Dziś chciałam się pochwalić tym co otrzymałam od bardzo fajnych osóbek 
ze świata scrapowego :)
A mianowicie chciałam podziękować Monice z bloga paper Mona 
za wspaniałą paczuszkę przydasi z jej candy :) Są na prawdę piękne :)))
 Dziękuję :)



oraz Daget Art za wspaniałe serduszko, 
które otrzymałam od niej w candy walentynkowym na blogu Art - Piaskownicy. 
Serduszko jest na prawdę bardzo urokliwe i piękne,
do tego ślicznie wpasowało się u mnie na półce obok zdjęć :) 
Dziękuję :)



2 komentarze:

  1. Cieszę się, że paczuszka z przydasiami Ci się podoba. Muszę przyznać, że lubię organizować Candy i obdarowywać ludzi. Więc do następnego;))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Och cieszę się, że dotarło cało i zdrowo :) . Wielu kreatywnych chwil życzę. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń