środa, 8 czerwca 2016

Czerwona róża

Witajcie,
Czerwona róża to główny temat w mojej dzisiejszej kartce,
jaką chciałam Wam dziś pokazać.
Stworzyłam karteczkę i jej dodatek w postaci małej trebeczko - koperty, 
która jest uzupełnieniem kartki z czerwoną różą. 
Róża główny punkt kartki powstała z pianki z foamiranu, 
jest to moja pierwsza próba tworzenia kwiatków z tego tworzywa i uważam,
 że nie wyszło najgorzej :)
Aby na karteczce pojawiło się wiele kwiatków
wykonałam również pozostałe kwiatki z pianki kremowo - różowe.
I choć być może tego zbytnio nie widać bardzo fajnie się bawiłam przy tworzeniu tej kartki.
 Użyłam pasty strukturalnej i malowałam tekturki :) 
Bardzo dużo zabawy i fajny efekt. 







Komplecik zgłaszam na wyzwania:
-Namaste - Wyzwanie #51 anything goes


-scrap-ścinki - Wyzwanie KOLORY #6

 

2 komentarze:

  1. przepiękny komplet :) dziękuję za udział w mojej zabawie urodzinowej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie!Dziękujemy za wspólną zabawę z Namaste:)

    OdpowiedzUsuń