poniedziałek, 4 lipca 2016

Box ślubny elegancko - zabawny

No i się zaczęło :D
U mnie będzie się pojawiało coraz więcej i więcej nowych kartek, karteluszek, karteczek,
albumów, dietowniki :p , pudełeczka itd.
A dziś już zapraszam na kolejną moją propozycję wykorzystania foamiranu w postaci kwiatków.
Kwiatki włożyłam w różany boxik ślubny, a że miał być nie tylko różany 
- dla Panny Młodej, która lubuje się w tymże kolorze,
to miał być zabawny jak perypetie Młodej Pary.
Dlatego stworzyłam trochę żartobliwie strony boxu z ciekawych grafik Janet - z resztą niezawodnych,
ale również boxik miał być elegancki jak na kartkę ślubną przystało :D
Tak więc połączyłam elegancję z wesołym nastrojem :)
Zobaczcie jak mi się to udało :)))


Kartke zgłaszam na wyzwania:
- od A do Z - Wyzwanie #10 


 - Namaste - Wyzwanie #53 anything goes

 



8 komentarzy:

  1. cudne kwiaty, rewelacyjna kompozycja, przepiękne pudełeczko, dziękuję za udział w zabawie Fan Papelii, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka piekna praca:)! cuuudowne kwiaty:)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca! Wspaniałe wykonanie!Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Od A do Zet. Serdecznie pozdrawiam -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny box:)Dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Pudełeczko bardzo udane! "Wisienką na torcie" są piękne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pudełeczko. Bardzo romantyczne i kolorowe. Fajnie dobrane dodatki, wszystko do siebie pasuje idealnie. Pudełko na pewno będzie fajną pamiątką:) Cieszę się, że przyłączyłaś się do naszej zabawy na blogu sklepu Od A do Zet. Dziękuję w imieniu całego zespołu i życzę powodzenia. Pozdrawiam MargoLa

    OdpowiedzUsuń