poniedziałek, 7 listopada 2016

Planujemy.... zapiśnik dni

Witajcie :)

Choć nigdy nie korzystałam z kalendarzy od niedawna korzystam i to intensywnie,
a wiele to za sprawą Fabryki Weny. 
Pojawił się u mnie ciekawy kalendarz i musiałam go sobie nie tylko spożytkować, 
ale przede wszystkim ciekawie ozdobić.
Nie przepadam za tym aby takie przedmioty częstego użytku 
i do tego przeznaczone do pisania w nich posiadały na okładce kwiatki, 
dlatego też celowo ich nie użyłam.
Postawiłam głównie na wygodę, ale i elegancję bezkwiatkową :)

Na koniec zapraszam na wyzwanie do Fabryki Weny,
Wy również zaplanujcie sobie dni :)



Pracę zgłaszam na wyzwania:
 
 
 

2 komentarze:

  1. Fantastyczny zapiśnik :) Piękne kolory :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny kalendarz/notatnik na zapiski, dziekujemy za udzial w wyzwaniu Scrap'n'skill

    OdpowiedzUsuń