piątek, 20 stycznia 2017

Pudełeczko na chrzest

Witajcie :)
Dawno już nie pisałam, 
trochę innych spraw się uzbierało i nie starczało czasu na bloga,
ale teraz nadrabiam i mam kolejną pudełkową kartę :)
Wszędzie kartki i upominki dla babć i dziadków, 
a ja na przekór wychodzę do Was z karteczko - pudełeczkiem 
na okazję chrztu świętego. 
Wybrałam mało używaną przeze mnie wielkość pudełeczka, 
by zyskać trochę inny efekt niż zwykle przy pudełkach kwadratowych.
I jak zauważycie tym razem kwiatki nie z foamiranu
i mniejsza ilość, która tutaj się wpasowała idealnie :) 
Do tego nie mogłam się oprzeć tym przepięknym obrazkom maluchów, 
że pojawiły się aż dwa.

Kartkę zgłaszam na wyzwania:
- Inspirujący Craft Fun - Wyzwanie#49: BAAAARDZO FAJNE WYZWANIE 


 - Zielone Koty - Wyzwanie "Paleta kolorów"


 - Filigranki - Wyzwanie 18 - BINGO 
Moje bingo: sznurek, tekturka, napis

7 komentarzy:

  1. Ale ładnie Ci to wyszło. Fajne połączenia kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super słodka karteczka :) Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kartki, oryginalne i z pięknymi dodatkami. Dziękujemy za udział w wyzwaniu w Zielonych Kotach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa interpretacja tematu, dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftFun ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne połączenie kolorów. Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun.

    OdpowiedzUsuń