środa, 30 sierpnia 2017

Weselny Magic Book

Witajcie
Jak już kiedyś pisałam Magic Book nadają się wspaniale na każdą okazję,
dlatego dziś chciałabym Wam pokazać mojego Magic Book,
którego wykonałam na okazję ślubu. 
 Moje pudełko przyozdobiłam mnóstwem biało - kremowych elementów,
począwszy od papierów a skończywszy na kwiatkach i koronkach.
Pobawiłam się również embossingiem bo potraktowałam nim napis. 
I przyznam się troszeczkę, że planowany efekt został osiągnięty
bo właśnie taką pracę w koronkach i stylu chciałam osiągnąć :)
Tak więc zapraszam do zaglądania :)


Kartkę zgłaszam na wyzwania:
- Miszmasz Papierowy - Wyzwanie #22 Dowolna praca z tekturką 


- Laserowe Love - Wyzwanie #8 - "WAKACJE" 
U mnie wakacje nieodzownie kojarzą się z dużą ilością ślubów, dlatego ślubna praca wakacyjna.

 


4 komentarze:

  1. Ciekawa praca!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca, dziękujemy za udział w wyzwaniu Laserowe Love

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna praca!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Laserowe Love :)

    OdpowiedzUsuń