sobota, 13 stycznia 2018

Zygzaczkowa zabawa

Witajcie
Całkiem niedawno zostałam zaproszona do 
gościnnego projektowania na blogu Art - Piaskownicy,
gdzie miałam za zadanie wykonać pracę w konkretnym temacie na wyzwanie.
Tutaj bardzo chciałbym podziękować ekipie Art - Piaskownicy 
za zaproszenie - DZIĘKUJE :)
A temat jak dla mnie trochę nie typowy 
bo nie wykonywałam jeszcze prac do takich wyzwań,
ale chyba czas zacząć :) i być może na kolejne takie dla Art - Piaskownicy wykonam :)
Ale do rzeczy temat zygzaczki dał mi wiele do myślenia,
ale udało się i zobaczcie co udało mi się stworzyć :)

Zapraszam również do zerknięcia na stronę Art - Piaskownicy, 
gdzie właśnie zygzakowe wyzwanie - TUTAJ.



Pracę zgłaszam na wyzwania:
-

4 komentarze:

  1. Karteczka wyszła prześlicznie - zygzaczki idealnie podkreślają dziecięcy charakter pracy. Brawo za pomysł i wykonanie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przygotowałaś dla nas MEGA inspirującą pracę - bardzo ci dziękujemy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. I really like you post good blog,Thanks for your sharing.

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka :)Dziękujemy za udział w wyzwaniu S&M :)

    OdpowiedzUsuń