czwartek, 15 marca 2018

...baloniki...

Witajcie 
Dziś zapraszam Was na taką moją balonową pracę
i wycieczkę balonową z papierami Mintay Papers :)
 Powycinałam te kolorowe baloniki z jednego z arkuszy Minaty,
bowiem chciałam uzyskać efekt delikatności,
a jednocześnie uniknąć przepychu na kartce.
 Taka troszeczkę clean & simple karteczka, choć nie do końca.
Kartka posiada też jeden bardzo fajny i ciekawy akcent - dodatek,
zawieszkę.


Kartkę zgłaszam na wyzwanie:
-essy - floresy - Wyzwanie #33

 

- Klub Twórczych Mam - Wyzwanie cykliczne PRZEDWIOŚNIE 

7 komentarzy:

  1. Słodziak karteczkowy. Fajna kompozycja i ciekawie dobrane elementy. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja! Dzięki za udział w zabawie w KTM ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka ,taka radosna. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna karteczka- wszystko bardzo fajnie połączyłaś - Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy floresy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna ta kartka, ten efekt nieba bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna, dziękujemy za udzial w zabawie KTM

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna, delikatna i nie przeładowana kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu na essowym blogu :)

    OdpowiedzUsuń