czwartek, 12 kwietnia 2018

...chusteczkowe pudełko...

Witajcie :)
Dziś zapraszam Was do zerknięcia na dosyć nietypowe pudełeczko
bo pudełko wykonane na bazie pudełka z chusteczek.
Ostatnio szukałam pomysłu na ciekawy słodki prezent urodzinowy,
gdyż tradycyjne słodkie dodatki do prezentów stały się dla mnie trochę nudne.
Postanowiłam wykonać coś innego, wyjątkowego i tak powstało to pudełko.
Ozdobiłam je papierami i dodałam ciekawą zawieszkę
Całość przewiązałam sznurkiem by w ten sposób zamknąć pudełko.



Pudełko zgłaszam na wyzwanie:
- miszmasz papierowy - Wyzwanie #30 Wiosenna praca z tekturką

- I like challenges - Z grafiką - wyzwanie #33 






2 komentarze:

  1. Piękna, oryginalna praca :) Wspaniały prezent. Dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Magia! :)


    Dziękujemy za udział w naszej zabawie!
    DT " I Like challenges"

    OdpowiedzUsuń